スポンサーサイト

上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

TOYOTA HILUX 4X2

TOYOTA HILUX 4X2 TYLNY NAPĘD, żadnej elektroniki maskującej braki umiejętności kierowcy, tylko dwa miejsca i czerwony lakier. Czy to rasowy roadster z najlepszych czasów brytyjskiej motoryzacji? Nie, to samochód dla biznesu. Legendarna trwałość, ładowność ponad tonę plus możliwość przypięcia 1800-kilo-gramowej przyczepy, skrzynia o długości ponad 213 cm, rozsądne zużycie paliwa, dobra cena oraz prosta konstrukcja. Aż trudno uwierzyć, że oba opisy dotyczą tego samego samochodu - Toyoty Hilux. Czerwony, dwumiejscowy, tylny napęd i wcale nie roadster. W testach które były mordercze Toyota dostała w kość i zrobiła wiele tono kilometrów. Bywała w górach, śmigała po autostradzie (liczba pojedyncza jak najbardziej na miejscu), walczyła z mega krawężnikami, zaglądała do lasu i 'driftowała' po torze rallycrossowym. Tak, bo Hiluxem bez ładunku da się pojechać bokiem nawet na suchym asfalcie. Prawdziwa zabawa jest jednak na mokrej jezdni, a zwłaszcza na kostce. Jest to samochód bezawaryjny, dobry na każdą drogę czy bezdroże.
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

Search form
Display RSS link.
Link
Friend request form

Want to be friends with this user.

上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。